Գլխավոր » Հայտարարություններ » ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ » Դասընթացներ [ Ավելացնել հայտարարություն ]

«ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ԳՈՀՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» ԴԱՍԸՆԹԱՑ
23.07.2015, 16:39
Հավատարմության բարձր ցուցիչ և կայուն երաշխավորագրեր ունեցող բիզնեսն ավելի արագ է աճում, քան մրցակիցներինը: Հարցն այն է, թե ինչպես մեծացնել հաճախորդների գոհունակությունը և ապահովել սպառողների բարձրակարգ սպասարկում: Բոլոր մենեջերներն էլ գիտեեն, որ անհնար է կառավարել այն, ինչ հնարավոր չէ չափել: Ուստի մենք կսկսենք չափման գործիքներից և հստակ պատկերացում կկազմենք լայնորեն տարածված Սպառողի հավատարմության ցուցչի (NPS) մասին: Այնուհետև կտիրապետենք Հաճախորդների սպասարկման փորձի կառավարման հաջողակ ծրագրերի մշակմանն ու իրագործմանը՝ կառուցված Սպառողի հավատարմության համակարգի և տարբերակման շուրջ:
Անձ: Սաթինե Հարությունյան E | Телефон: +374 10 54 23 11
Դիտվել է: 283 | Տեղադրված է մինչև: 11.08.2015 | Վարկանիշ: 0.0/0
Մեկնաբանություններ: 0
Մեկնաբանելու համար գրանցվեք.
[ Գրանցում | Մուտք ]