«ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ԳՈՀՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» ԴԱՍԸՆԹԱՑ
|
23.07.2015, 16:39 |
Հավատարմության բարձր ցուցիչ և կայուն երաշխավորագրեր ունեցող բիզնեսն ավելի արագ է աճում, քան մրցակիցներինը: Հարցն այն է, թե ինչպես մեծացնել հաճախորդների գոհունակությունը և ապահովել սպառողների բարձրակարգ սպասարկում: Բոլոր մենեջերներն էլ գիտեեն, որ անհնար է կառավարել այն, ինչ հնարավոր չէ չափել: Ուստի մենք կսկսենք չափման գործիքներից և հստակ պատկերացում կկազմենք լայնորեն տարածված Սպառողի հավատարմության ցուցչի (NPS) մասին: Այնուհետև կտիրապետենք Հաճախորդների սպասարկման փորձի կառավարման հաջողակ ծրագրերի մշակմանն ու իրագործմանը՝ կառուցված Սպառողի հավատարմության համակարգի և տարբերակման շուրջ: |
Անձ: Սաթինե Հարությունյան E
| Телефон: +374 10 54 23 11
|
Դիտվել է: 310
| Տեղադրված է մինչև: 11.08.2015
| Վարկանիշ: 0.0/0 |